Güney Afrika Sağlık Ürünleri Düzenleme Kurumu (SAHPRA)’dan açıklama yapıldı.
Yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı:
Aşıdan ölüm gerçekleşti
Johnson&Johnson Kovid-19 aşısı uygulanan bir kişinin, aşılanmanın hemen ardından Guillain-Barre sendromuna bağlı komplikasyonlar nedeniyle öldüğü belirtildi.
Açıklamada, Kovid-19 aşısına bağlı olarak gelişen bu sendromun çok nadir görüldüğü ifade edildi.
Hasta bilgilerinin korunması nedeniyle vakayla alakalı daha fazla bilgi paylaşımında bulunulmayacağı kaydedildi.
Ülkede Kovid-19 aşısı bağlantılı ilk ölüm
Vaka, “ülkede resmi olarak Kovid-19 aşısı bağlantılı ilk ölüm“ olarak kayıtlara geçti.
AA’nın haberine göre, Güney Afrika’da şimdiye kadar yaklaşık 9 milyon doz Johnson&Johnson aşısı uygulandı.


SEKTÖREL
22 gün önceSEKTÖREL
29 Ekim 2026SEKTÖREL
29 Ekim 2026SEKTÖREL
29 Ekim 2026SEKTÖREL
29 Ekim 2026
1
Son dakika… AFAD duyurdu: Balıkesir’de korkutan deprem!
7885 kez okundu
2
Apple’dan çalışanlarına zam kararı
7675 kez okundu
3
İsrail, Yemen’in başkenti Sana’yı vurdu
7420 kez okundu
4
Maaş isyanı sendika kriziyle büyüdü… Sendika değiştiren işçiler kapı önünde!
7374 kez okundu
5
Çanakkale’de denizde mayın bulundu!
7283 kez okundu